Deelname aan zorg:
– De zorgovereenkomst, verslaglegging, schriftelijke evaluatie en/of de verantwoording naar derden zal, indien van toepassing, door uzelf plaatsvinden. Uiteraard kun je vanuit First Nature input hiervoor vragen. Zowel bij PGB-financiering of andere vormen van financiering ligt de eindverantwoordelijkheid bij de PGB-beheerder.
– Deelname aan therapie, coaching en andere activiteiten vindt plaats op eigen risico.
– In geval van PGB-financiering: Dit dient door uzelf te worden verzorgd richting betreffende gemeente en SVB (Sociaal VerzekeringsBank).
Annulering en facturering:
– Annuleren of verplaatsen van de afspraak kan tot 24 uur voor de afspraak kosteloos. Daarna zal het uurtarief voor de afspraak doorberekend moeten worden.
– De gemaakte uren worden gedeclareerd vanaf een directe of indirecte tijd van 15 minuten. Denk hierbij naast de therapietijd aan verlengde afspraken, mail, telefonisch contact of (extern) overleg al dan niet met derden (gemeente, school, etc.).
– Facturering vindt maandelijks plaats en je ontvangt de factuur per mail. De betalingstermijn is 21 dagen. Kunt u niet voldoen aan uw betalingsverplichting, bijv. omdat u de factuur niet zelf betaalt of omdat u afhankelijk bent van een te ontvangen vergoeding, dan moet u het vooraf met ons overeenkomen.
– Facturering vindt plaats via ons automatische klant-factureringssysteem. Indien u als gevolg van de wensen van bijv. de zorgverzekeraar een aangepaste factuur wenst (maatwerk), kunnen wij dit handmatig realiseren. We zij dan echter wel genoodzaakt om hiervoor per factuur een extra bedrag in rekening te brengen (afhankelijk van de gevraagde aanpassing, minimaal 10 euro).
Privacy beleid:
Ons privacy beleid vindt haar uitgangspunt in de wet Algemene verordening gegevens- bescherming (AVG). Hierdoor zijn wij als bedrijf en u als (nieuwe) relatie aan de volgende regels/afspraken gebonden:
1. Middels het effectueren van je aanvraag via onze website geef je ons toestemming om je persoons- en zorgge- gevens (de door je eventueel geformuleerde zorgvraag in de aanvraag) op te nemen in onze klantdatabase.
2. Indien u daar behoefte aan heeft, kunt u op elk moment inzage vragen van de persoons- en zorggegevens, zoals deze door ons zijn opgeslagen in onze klantdatabase.
De eventueel aangereikte verbeteringen en/of aanvullingen op uw persoons- en/of zorggegevens, zullen door ons worden verwerkt en opgeslagen in onze klantdatabase.
3. Uw persoons- en zorggegevens worden door ons alleen gebruikt i.h.k.v. de behandeling (de intake en de daaropvolgende behandelsessies) en het verzenden van aanvullende informatie vanuit onze organisatie. Uw gegevens worden nooit zonder uw expliciete toestemming doorgegeven aan derden.
4. Uw persoons- en/of zorggegevens kunt u laten verwijderen uit onze klantdatabase. U kunt dat per e-mail aangeven.
I.h.k.v. de beveiliging van uw gegevens (technische maatregelen) geldt het volgende:
1. De verzending van uw gegevens vindt plaats via https. Dit staat voor http secure. Die toevoeging secure betekent dat de gegevens tijdens het versturen via internet worden versleuteld. Indien iemand de gegevens- stroom onderschept, kan hij bij http zien wat er wordt verstuurd; bij https kan hij dat niet zien. Althans, hij ziet de versleutelde gegevens wel, maar hij kan die gegevens niet ontcijferen. Hierdoor worden je privacy gevoelige gegevens veilig verzonden.
2. De opslag van uw gegevens vindt plaats op een beveiligde file-server die achter firewalls staat en waardoor voortdurend (beveiligings)updates worden gedraaid.
3. De toegankelijkheid van de gegevens vindt plaats via autorisatie (middels een gebruikersnaam-wachtwoord